2015. március 12., csütörtök

HEURÉKA!
Voltál már úgy, hogy tudtad van megoldás arra, amit kitaláltál?
Így elindulsz....
"
keresel, kutatsz, sok-sok emberrel beszélsz,
akik Segítenek a megoldásban
"
a SZÍVED egyre hevesebben ver.... mert azt mondják: ITT a megoldás...
"
aztán mégse!
"
Telnek a hónapok, aztán az évek, de még mindig reménykedsz a MEGOLDÁSBAN,,, és tudod,hogy ott van valahol, csak keresned kell tovább... még mindig egyedül vagytok: TE meg a víziód..
"
aztán.....egyszer csak
"
"
felkiáltasz, mint Arkhimédész
HEURÉKA!
"
KIUGRASZ a kádból meztelenül, végigsöpörsz az utcán és mindenkinek elmondod!
"
Velem is ez történt, bár nem söpörtem végig az utcán meztelenül,
"
mert akkor nem ezt a bejegyzést olvasnád,
hanem néznél az RTL klub 6 órási híradójában és jót mulatnál rajtam
"
Én megtaláltam amit kerestem!
"
ennek Örömét szeretném megosztani veled!
"
Érdekel?
"
A felfedezés elsöprő ÖRÖME!
"
egy Fantasztikus Játékra hívlak
TÉGED!
"
Figyeld a játékot....hamarosan INDUL!

http://www.bodzsi.hu/  https://www.facebook.com/bodzsiekszer?ref=hl

Nincsenek megjegyzések: