2016. február 13., szombat

Belvárosi kaland

Kicsit lekéstem a Paloma programját de ha már itt vagyok a belvárosban, gondoltam körbenézek. Nagyon rég nem jártam ezen a környéken, Tele van új boltokkal.

És felfedeztem az okos telefonomon a helymeghatározó rendszerét. Aki  ismer...azt tudja tök béna vagyok, nem tudom használni ezeket az alkalmazásokat.
 A paloma napokra mentem volna, de egy kicsit elkéstem, Zárva volt, így fejből próbáltam felidézni a házszámot..de nem találtam...aztán kiderült, hogy miért nem találtam...Zárva volt az ajtó..én a 14-16 kerestem...de ez a 14- ben volt de mindegy... felfedeztem ezt az alkalmazást a telefonon Helymeghatározás....hol is vagyok én!  és hol is van a Paloma?   Aztán megtaláltam, bementem, beengedtek...körben néztem...nagyon szép a hely..valóban egy üde színfoltja a belvárosnak...jó lehet ott bolt tulajdonosnak lenni.Biztos, hogy szívesen látogatják.  Utána körbenéztem a környéken...és felfedeztem egy borbély boltot is. Le is fényképeztem...teljesen filmbe illő...mondjuk egy kis maffiás filmben nagyon eltudnám képzelni. Azt nem tudom ,hogy az urak mennyire szívesen ülnek be így borotválkozni...én kipróbálnám.


Nagyon jó volt ez a kis esti séta...bár a parkolás kissé nehézkes volt, de megérte..
 






 

Nincsenek megjegyzések: